Vaše možnosti jsou neomezené

Vyhledávání

E-shop byl spuštěn

05.10.2014 08:11

Dnes byl spuštěn náš nový e-shop.

Protože prodejní server, na kterém jsou mé e-knihy dosud prodávány si ponechal vysoké procento z ceny každé prodané knihy za své služby, (50 %) rozhodla jsem se, založit si svůj vlastní internetový obchod. Jsem si jistá, že se postarám daleko lépe i o propagaci svých knih, než se to dařilo jim.

Mé knihy vypovídají o tom, kým jsem a co mě, zralou ženu zajímá.

Např. naše děti, náš školský systém, vynálezy a zlepšovací návrhy, osobní rozvoj, role člověka v dnešním světě, jak funguje náš svět, poznámky k dnešní společnosti, stanoviska k politickým událostem, nabídka nových lepších řešení, protože vždycky jsem a budu součástí tohoto světa a lidí v něm.

 

 

 

Zpět

© 2014 Všechna práva vyhrazena.